Franczyza ze znanym logo za jedyne 50 tys. zł
CRAZY BUBBLE – herbatka rodem z Tajwanu
Pomysł na Crazy Bubble zapoczątkowany został wraz z pierwszym zasmakowaniem wyjątkowej herbaty Bubble Tea. Wkrótce potem za ideą nadszedł czas na realizację marzenia o ściągnięcia jej wprost z Tajwanu do Polski.
Co nas wyróżnia tę sieć na tle konkurencji? Przede wszystkim jeste pierwszym w Polsce importerem wszelkich składników od rodzimych twórców, po drugie firma współtworzona jest przez grupę przyjaciół. Kochają oni nowe wyzwania, znają azjatycki rynek, a co najważniejsze swoimi recepturami Crazy Bubble chcą rozbudzać entuzjazm i dostarczać mnóstwa energii.
Szukasz pomysłu na sprawdzony biznes?
Dołącz już dziś do najprężniej rozwijającej się marki serwującej oryginalną Bubble Tea na polskim rynku.
Sieć da Ci wszystko czego potrzebujesz:
- przedstawi gotowy pomysł na biznes, know-how oraz wprowadzi w świat Bubble Tea;
- wyszkoli Twoich pracowników;
- zbuduje Twój punkt „od A do Z” i wyposaży go we wszystkie niezbędne maszyny;
- załatwi formalności związane z odbiorem sanepidu;
- zapewni wsparcie marketingowe.
Po stronie franczyzobiorcy zostaje:
- znalezienie dogodnej lokalizacji;
- prowadzenie działalności gospodarczej;
- zakup kasy fiskalnej;
- podpisanie umowy na terminal płatniczy;
- zatrudnienie pracowników;
- przybycie na punkt 4 godziny przed otwarciem w celu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
Podstawowe wymagania sieci w przypadku punktów Crazy Buble:
- wybrane miasto powyżej 50 tys. mieszkańców;
- najlepsza handlowa lokalizacja w danym mieście, miejsce spotkań lub inne o dużym
- natężeniu ludzi;
- miejsce o powierzchni min. 12 m² (warunek bezwzględny);
- przyłącze wodne (przyłącze zimnej wody oraz odpływ min Ø 40);
- przyłącze elektryczne min 6kW (3 fazy);
- średni koszt inwestycji początkowej: 50 000zł netto (przy lokalu o powierzchni 12
- m²).
Główne zasady współpracy obejmują:
- niedepozytowy system zatowarowania;
- konieczność angażowania własnych środków w towar (miesięcznie ok. 5 tys. uzależnione od osiąganych obrotów);
- prowizyjny system rozliczeń.
- franczyzodawca zarabia na prowizji od sprzedaży, wystawiając na koniec miesiąca firmie franczyzobiorcy fakturę za opłatę franczyzową miesięczną. Prowizja uzależniona jest od osiągniętego obrotu za dany miesiąc (5/7/10%);
- CB Spółka Cywilna gwarantuje optymalne zatowarowanie ilościowe i jakościowe punktu;
- bezpłatne dostawy towaru raz w tygodniu na koszt firmy CB Spółka Cywilna (przy dostawach do 40 km od głównej siedziby firmy). W przypadku lokali znacznie oddalonych od głównej jednostki dostawy ustalane są indywidualnie;
- punkt franczyzowy jest pełnoprawną jednostką w sieci, ceny i akcje promocyjne są analogiczne jak w reszcie punktów.
Sprawdź też inne pomysły na biznes