zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Franczyza ze znanym logo za jedyne 50 tys. zł

 

CRAZY BUBBLE – herbatka rodem z Tajwanu

 

Pomysł na Crazy Bubble zapoczątkowany został wraz z pierwszym zasmakowaniem wyjątkowej herbaty Bubble Tea. Wkrótce potem za ideą nadszedł czas na realizację marzenia o ściągnięcia jej wprost z Tajwanu do Polski.

 

Co nas wyróżnia tę sieć na tle konkurencji? Przede wszystkim jeste pierwszym w Polsce importerem wszelkich składników od rodzimych twórców, po drugie firma współtworzona jest przez grupę przyjaciół. Kochają oni nowe wyzwania, znają azjatycki rynek, a co najważniejsze swoimi recepturami Crazy Bubble chcą rozbudzać entuzjazm i dostarczać mnóstwa energii.

 

Szukasz pomysłu na sprawdzony biznes?

Dołącz już dziś do najprężniej rozwijającej się marki serwującej oryginalną Bubble Tea na polskim rynku.

 

Sieć da Ci wszystko czego potrzebujesz:

  • przedstawi gotowy pomysł na biznes, know-how oraz wprowadzi w świat Bubble Tea;
  • wyszkoli Twoich pracowników;
  • zbuduje Twój punkt „od A do Z” i wyposaży go we wszystkie niezbędne maszyny;
  • załatwi formalności związane z odbiorem sanepidu;
  • zapewni wsparcie marketingowe.

Po stronie franczyzobiorcy zostaje:

  • znalezienie dogodnej lokalizacji;
  • prowadzenie działalności gospodarczej;
  • zakup kasy fiskalnej;
  • podpisanie umowy na terminal płatniczy;
  • zatrudnienie pracowników;
  • przybycie na punkt 4 godziny przed otwarciem w celu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.

Podstawowe wymagania sieci w przypadku punktów Crazy Buble:

  • wybrane miasto powyżej 50 tys. mieszkańców;
  • najlepsza handlowa lokalizacja w danym mieście, miejsce spotkań lub inne o dużym
  • natężeniu ludzi;
  • miejsce o powierzchni min. 12 m² (warunek bezwzględny);
  • przyłącze wodne (przyłącze zimnej wody oraz odpływ min Ø 40);
  • przyłącze elektryczne min 6kW (3 fazy);
  • średni koszt inwestycji początkowej: 50 000zł netto (przy lokalu o powierzchni 12
  • m²).

Główne zasady współpracy obejmują:

  • niedepozytowy system zatowarowania;
  • konieczność angażowania własnych środków w towar (miesięcznie ok. 5 tys. uzależnione od osiąganych obrotów);
  • prowizyjny system rozliczeń.
  • franczyzodawca zarabia na prowizji od sprzedaży, wystawiając na koniec miesiąca firmie franczyzobiorcy fakturę za opłatę franczyzową miesięczną. Prowizja uzależniona jest od osiągniętego obrotu za dany miesiąc (5/7/10%);
  • CB Spółka Cywilna gwarantuje optymalne zatowarowanie ilościowe i jakościowe punktu;
  • bezpłatne dostawy towaru raz w tygodniu na koszt firmy CB Spółka Cywilna (przy dostawach do 40 km od głównej siedziby firmy). W przypadku lokali znacznie oddalonych od głównej jednostki dostawy ustalane są indywidualnie;
  • punkt franczyzowy jest pełnoprawną jednostką w sieci, ceny i akcje promocyjne są analogiczne jak w reszcie punktów.

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.25

Udostępnij artykuł:

Zainwestuj w sklep medyczny Zainwestuj w sklep medyczny
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem