Dla piękna ciała i umysłu – franczyza w branży „beauty”
SOLAR STUDIO – zostań ekspertem w dziedzinie bezpiecznego opalania
Jesteś właścicielem istniejącego już solarium? Nie jesteś zadowolony z zysków Twojego salonu,tracisz klientów i myślisz, że to wina kryzysu w Polsce lub ataków na branżę solaryjną ze strony mediów. Koszty cały czas rosną, a Twoje ceny za usługę są coraz niższe?
Solar Studio® - sieć ekskluzywnych salonów solaryjnych – to marka gwarantująca najwyższą jakość usług i lider wśród polskich firm działających w branży solariów.
Sieć regularnie wprowadza nowości kosmetyczne znanych marek solaryjnych. Stworzyła także własną linię kosmetyków dostępnych tylko w swoich salonach. Są to wysokiej jakości produkty, nad których procesem tworzenia firma czuwała od początku do końca. Posiada również własne lampy sygnowane swoim logo dostępne tylko w sieci Solar Studio®.
Sieć inwestuje w najlepsze solaria – jako pierwsi w Polsce wprowadzili do salonów lidera Sun Angel - najnowocześniejsze solarium z możliwością pomiaru skóry przed sesją opalania. Dba też o alternatywne opalanie – bez promieniowania UV – nowoczesne opalanie natryskowe w rewelacyjnej kabinie That’So Sun Make Up.
O bezawaryjną pracę urządzeń dba profesjonalny serwis Solar Studio, przygotowany by w każdej chwili usunąć usterkę lub wymienić lampy.
Współpraca? To się opłaca!
Zmiany w przepisach dotyczących wprowadzenia regulacji emisji promieniowania rumieniotwórczego w lampach solaryjnych tak zwane opalanie w normie 0,3 weszły w życie z dniem 01.10.2008 na terenie wszystkich krajów członkowskich UE.
Spowodowały pogorszenie kondycji finansowej większości solariów w Polsce. Ogromny nacisk ze strony mediów mówiący o zagrożeniach i ryzyku opalania w solarium zmieniło spojrzenie Polaków na tę usługę. Ostatnie kontrole wykazały, że w Polsce tylko nieliczne solaria przestrzegają normy w zakresie bezpiecznego opalania – normy zalecanej przez Światową Organizację Zdrowia (WHO) – zwanej NORMĄ 0,3.
Jako pierwsi w Polsce Solar Studio wprowadziło na szeroką skalę opalanie w nowej normie 0.3, w związku z czym od lat edukuje klientów, czym jest nowa norma 0,3, jak polepsza jakość opalania i dlaczego warto z niej korzystać. Sieć jest prekursorem w zakresie wdrażania nowej normy 0.3 oraz edukacji miłośników opalania zgodnie ze zmieniającymi się trendami w solariach w całej Europie.
W grupie siła!
Dlatego postanowili stworzyć jedyną w Polsce sieć franczyzową, która stawia przede wszystkim na bezpieczeństwo i jakość świadczonej usługi w solarium. Która zmieni poglądy i obali mity o szkodliwym opalaniu, która uświadomi Polaków ze światło to życie... Misją firmy jest nowe oblicze bezpiecznego opalania - recepta na zdrowie oraz lekarstwo na wiele różnych chorób. Ma też na celu stworzenie więzi partnerskiej w solariach, tworząc sieć nowoczesnych i opłacalnych salonów, wyróżniających się elegancją, wysoką jakością obsługi oraz rozpoznawalną marką.
Lokalizacja:
Zacząć należy od odpowiedniej lokalizacji, a więc miejscu o dużym natężeniu ruchu pieszych, z parkingiem jak najbliżej lokalu, w centrum miasta lub galerii handlowej o minimalnej powierzchni 60m² - byłoby to optymalne rozwiązanie. W przypadku otwarcia salonu Solar Studio zwrotu zainwestowanych kosztów można spodziewać się w ciągu trzech lat - w przypadku nowego salonu. Choć niewykluczone, że Tobie ten cel uda się osiągnąć wcześniej. Istniejące już solarium, które rozpocznie współpracę z Solar Studio® może liczyć na dużo szybszy zwrot inwestycji, gdyż wkład finansowy będzie znacznie niższy.
Wsparcie dla franczyzobiorcy :
- prawo do użytkowania znaku towarowego SOLAR STUDIO®;
- pomoc w uzyskaniu kredytu lub leasingu oraz negocjowanie warunków leasingowych;
- kompletne know-how oparte na 15-letnim doświadczeniu oraz wsparcie do stworzenia i prowadzenia salonu SOLAR STUDIO®;
- konsultacje i pomoc w prowadzeniu działalności;
- umieszczanie prezentacji SALONU na oficjalnej stronie marki SOLAR STUDIO®;
- programy lojalnościowe dla klientów (karty stałego klienta w całej Polsce);
- pomoc przy wyborze odpowiednich lokalizacji, ewentualna ocena istniejącego miejsca;
- projekt i aranżacja wnętrza;
- całościowe wsparcie logistyczne, dostawa lamp, części, kosmetyków, materiałów reklamowych;
- podręcznik zawierający procedury operacyjne oraz skrypty sprzedażowe;
- kompletny serwis;
- narzędzia oraz procedury umożliwiające efektywne prowadzenie salonu;
- usługi w zakresie kontrolingu oraz inne metody kontroli pracowników;
- szkolenia w kategorii zdrowie i uroda, szkolenia pracowników z technik sprzedaży ukończone certyfikatem;
- wsparcie w zakresie marketingu i wsparcie sprzedaży (materiały reklamowe, produkcja spotów, tworzenie cen);
- stałe wsparcie w procesie innowacyjnym;
- posiadanie najlepszej jakości lamp oraz kosmetyków dostępnych tylko w sieci SOLAR STUDIO®.
Korzyści:
- atrakcyjne warunki handlowe;
- wyszkolony zmotywowany personel;
- opracowane strategie sprzedażowe;
- poprawa efektywności czasu pracy;
- program lojalnościowy dla klienta;
- szybka reakcja serwisu;
- promocja zdrowia i bezpieczeństwa;
- sprawdzony model biznesowy;
- wysoka rentowność;
- niskie opłaty franczyzowe.
Sprawdź też inne pomysły na biznes