Partner serwisu

NOWE RABATEM.pl - nowoczesne oprogramowanie, z niskimi kosztami stałymi

Rabatem.pl to nowoczesna platforma multimedialna, będąca połączeniem reklamy w mediach tradycyjnych z promocją na portalu internetowym i w mediach społecznościowych.

Nie jest to jednak typowa reklama, ale to, co ludzie kochają - kupony rabatowe. W ten sposób powstał innowacyjny, ale skuteczny i tani nośnik reklamowy. Decydując się na rabatem.pl prowadzisz własny portal zakupów rabatowych  (www.twojanazwamiasta.rabatem.pl) oraz zostajesz wydawcą kolorowej "Gazetki z Rabatem" z perforowanymi kuponami na terenie Twojego Miasta i powiatu.

Dobry Pomysł na Biznes - Mijają właśnie  trzy lata od kiedy zaczęliśmy prowadzić stronę www.rabatem.pl w Nowym Sączu - informuje Michał Janus z Rabatem.pl. - Pierwsze kupony pojawiły się pod koniec sierpnia 2013 roku, nikt jednak wtedy nie myślał o rozwijaniu portalu za pomocą franczyzy.

Stali klienci, współpraca z coraz większymi partnerami

Obecnie firma prowadzi 2 jednostki własne, ponad 20 franczyzowych i generuje razem kilkaset tysięcy odsłon. Do końca roku planuje mieć łącznie 40 punktów.

- Rozpoczynając nasz biznes stworzyliśmy stronę Rabatnowysacz.pl, a następnie prostą gazetkę z perforowanymi kuponami. - opowiada Michał Janus. - Przeznaczona była do starszej grupy odbiorców, które niekoniecznie wiedzą, czym są media społecznościowe, nie są fanami smartfonów, tabletów czy innych nowoczesnych rozwiązań.

Gazetka z 16 atrakcyjnymi kuponami ważnymi miesiąc trafia do nich przede wszystkim ze skrzynki pocztowej lub przynoszą ją np. z instytucji, które odwiedzają.

Michał Janus od 11 lat stale zajmuje się reklamą i marketingiem. Przez 7 lat pracował w dużej korporacji i sprzedawał reklamy do prasy lokalnej, ogólnopolskiej oraz na strony www. Pracował również w portalu zakupów grupowych, był także Dyrektorem w Domu Mediowym. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych czy działalności agencji reklamowych. Jego życie zawodowe to sprzedawanie i kupowanie reklam.

- Moim celem i pomysłem było wprowadzenie innego nośnika reklamowego na rynek - mówi. - Nie chciałem kolejnej gazety - płatnej lub bezpłatnej, kolejnej radiostacji, stawiania billboardów, opiniotwórczego portalu, etc. To wszystko już było. Szukałem nośnika z niskimi kosztami stałymi w prowadzeniu biznes, formy reklamy która jest tania na lokalnym rynku, ale efektywna.  

Nowe Rabatem - przede wszystkim portal, nowa funkcjonalność, nowe możliwości

Dobry Pomysł na Biznes - W Polsce ponad 28 mln użytkowników korzysta z Internetu, (źródło: http://antyweb.pl/gemius-kto-w-polsce-korzysta-z-facebooka-i-twittera/), dlatego też postanowiliśmy rozbudować portal i w największym stopniu skupić się na nim, jako naszym najważniejszym medium - mówi Michał Janus. - W maju tego roku oddaliśmy najnowszy "silnik" rabatem.pl, nad którym pracowaliśmy prawie rok. Poprawił się wygląd strony, zwiększyliśmy ruch na stronie o ponad 250 %. Rozbudowaliśmy też statystyki portalu. Każdy franczyzobiorca może badać, która oferta jest najbardziej przeglądana, która jest najbardziej popularna, która mniej. Ma dostęp do dokładnych informacji, o której godzinie, jaki adres mailowy i jaką konkretną ofertę pobrał.

Portal udoskonalił także panel użytkownika, który pobiera kod. Dzisiaj każdy może się zarejestrować na stronie rabatem.pl, śledzić historię kodów, gromadzić je wszystkie w jednym miejscu bez potrzeby drukowania.

-Wystarczy się zarejestrować, pobierać kody i pokazywać je na telefonie w sklepach czy punktach usługowych- zapewnia Michał Janus. - Podam prosty przykład: Pani X chciałaby iść do kosmetyczki na godz. 14, na godz. 16 do fryzjera, a potem pójść na pizzę. Dzwoni, umawia godziny, informuje, że ma kod na mikrodermabrazje, na koloryzację włosów oraz pizzę. Pobiera te kody rejestrując się i na miejscu pokazuje je oszczędzając np.60 zł.

Tylko w maju 2016 roku zarejestrowało się ponad 400 użytkowników.

- Wzmocnienie reklamy online poprzez drukowania Gazetki z Rabatem spowodowane jest nie tylko dotarciem do grupy osób starszych np. 50 plus, ale jest to również forma reklamy - wyjaśnia Michał Janus. - W każdej Gazetce znajduje się cenna dla użytkowników informacja: "zabrakło Ci kuponów, wejdź na stronę i pobierz więcej."

Katalog Franczyz

Sprawdź gotowe pomysły