Partner serwisu

Reporter Young



TWA Retail Sp. z o.o. sp. k.
ul. Rydlówka 20, 30-363 Kraków

(12) 29 50 400

fr@reporteryoung.pl

www.reporteryoung.pl

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

Polska firma F.P.H. TWA działa na rynku odzieży dziecięcej od ponad 14 lat. Głównym profilem działalności jest projektowanie odzieży, nadzór nad produkcją oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna w oparciu o marketing sieci sklepów monobrendowych. W poprzednich latach głównym kanałem dystrybucji przedsiębiorstwa była sprzedaż hurtowa. Obecnie po przeprowadzeniu analiz rynku w strategicznych założeniach Firmy jest rozwój własnej sieci dystrybucji, w oparciu o skrupulatne plany dotyczące struktury asortymentowej, które wynikają z badań potrzeb rynku w zderzeniu z własnymi możliwościami produkcyjnymi. Celem przedsiębiorstwa jest konsekwentne budowanie tożsamości marki Reporter Young. Firma pragnie stworzyć i utrzymywać silny emocjonalny związek z klientami, poprzez determinację w kreowaniu osobowości marki opartej na ściśle określonym wizerunku. Marka dąży i osiąga założone cele, mając na uwadze aby dostarczać klientom produkty najwyższej jakości w pełni spełniające ich oczekiwania względem marki. Charakter marki wymaga, aby produkowana przez przedsiębiorstwo odzież, była tożsama i spójna z ogólną wizją firmy. Ubrania, które oferuje skierowane są dla dziewczynek i chłopców w wieku szkolnym (rozmiary 122-170), ceniących indywidualność oraz własny charakter. Nasz klient to osoba energiczna, lubiąca sport i przede wszystkim wygodę. Produkt firmy spełnia wszystkie te oczekiwania, co jest podstawą do budowania zaufania i lojalności konsumentów. Staramy się, aby typowy wizerunek marki był zawsze widoczny i, w najdrobniejszych szczegółach zachowywany w oferowanych kolekcjach. Tylko w oparciu o zaufanie i zadowolenie klientów F.P.H. TWA jest w stanie spełniać strategiczne założenia odnośnie rozwoju sieci.

Wymagania sieci

Lokal własny lub najem o powierzchni 50-90 m2, zlokalizowany w mieście powyżej 40 tys. mieszkańców, w głównym ciągu pieszych, pasażu handlowym lub centrum handlowym. Środki własne na inwestycję w aranżację oraz na bieżącą działalność. Dodatkowym atutem jest zaangażowanie Agenta i znajomość specyfiki branży odzieży dziecięcej.

Jednostki własne

22

Jednostki franczyzowe

64

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • pomoc w zakresie wyboru lokalizacji, negocjacji warunków najmu, realizacji inwestycji (od projektu architektonicznego do prac budowlanych);
  • funkcjonowanie w ramach spójnego systemu informatycznego kasowo-komputerowego (szkolenia, serwis);
  • opieka merytoryczna nad sklepem pracowników regionalnych oraz centrali;
  • cykliczne szkolenia pracowników salonu z zagadnień związanych z prawidłowym funkcjonowaniem sklepu
  • pomoc w rekrutacji personelu;
  • stałe zaplecze marketingowe (działania spójne dla całej sieci) jak i wsparcie w zakresie tworzenia lokalnych kampanii marketingowych;
  • zabezpieczenie oferty towarowej sklepu w oparciu o wnikliwe analizy stanu magazynowego;

Przewidywana suma inwestycji

Minimalna kwota inwestycji 50 tys. zł netto, uzależniona od wysokości nakładów inwestycyjnych (stanu technicznego lokalu, lokalizacja), brak opłat licencyjnych, opłata techniczna związana z usługą uruchomienia punktu sprzedaży w wysokości 5 tys. zł netto.

Osoba Kontaktowa

Monika Andrychowicz

Katalog Franczyz

Sprawdź gotowe pomysły