Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym
Polska firma F.P.H. TWA działa na rynku odzieży dziecięcej od ponad 14 lat. Głównym profilem działalności jest projektowanie odzieży, nadzór nad produkcją oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna w oparciu o marketing sieci sklepów monobrendowych. W poprzednich latach głównym kanałem dystrybucji przedsiębiorstwa była sprzedaż hurtowa. Obecnie po przeprowadzeniu analiz rynku w strategicznych założeniach Firmy jest rozwój własnej sieci dystrybucji, w oparciu o skrupulatne plany dotyczące struktury asortymentowej, które wynikają z badań potrzeb rynku w zderzeniu z własnymi możliwościami produkcyjnymi. Celem przedsiębiorstwa jest konsekwentne budowanie tożsamości marki Reporter Young. Firma pragnie stworzyć i utrzymywać silny emocjonalny związek z klientami, poprzez determinację w kreowaniu osobowości marki opartej na ściśle określonym wizerunku. Marka dąży i osiąga założone cele, mając na uwadze aby dostarczać klientom produkty najwyższej jakości w pełni spełniające ich oczekiwania względem marki. Charakter marki wymaga, aby produkowana przez przedsiębiorstwo odzież, była tożsama i spójna z ogólną wizją firmy. Ubrania, które oferuje skierowane są dla dziewczynek i chłopców w wieku szkolnym (rozmiary 122-170), ceniących indywidualność oraz własny charakter. Nasz klient to osoba energiczna, lubiąca sport i przede wszystkim wygodę. Produkt firmy spełnia wszystkie te oczekiwania, co jest podstawą do budowania zaufania i lojalności konsumentów. Staramy się, aby typowy wizerunek marki był zawsze widoczny i, w najdrobniejszych szczegółach zachowywany w oferowanych kolekcjach. Tylko w oparciu o zaufanie i zadowolenie klientów F.P.H. TWA jest w stanie spełniać strategiczne założenia odnośnie rozwoju sieci.
Wymagania sieci
Lokal własny lub najem o powierzchni 50-90 m2, zlokalizowany w mieście powyżej 40 tys. mieszkańców, w głównym ciągu pieszych, pasażu handlowym lub centrum handlowym. Środki własne na inwestycję w aranżację oraz na bieżącą działalność. Dodatkowym atutem jest zaangażowanie Agenta i znajomość specyfiki branży odzieży dziecięcej.
Wsparcie dla franczyzobiorcy
Przewidywana suma inwestycji
Minimalna kwota inwestycji 50 tys. zł netto, uzależniona od wysokości nakładów inwestycyjnych (stanu technicznego lokalu, lokalizacja), brak opłat licencyjnych, opłata techniczna związana z usługą uruchomienia punktu sprzedaży w wysokości 5 tys. zł netto.