zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Bosko - Lody Produkcji Własnej

Usługi Gastronomia
Bosko   -        Lody Produkcji Własnej

LOKALIZACJA
Bosko - Lody Produkcji Własnej
Krakowskie Przedmieście 4, 20-002 Lublin

JEDNOSTKI WŁASNE 1

LICZBA FRANCZYZ 0

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

Lodziarnia Bosko to miejsce, w którym sprzedajemy klientom kawałek nieba, serwując im naturalne lody produkcji własnej. Oprócz tego, jako BOSKO tworzymy także przestrzeń dla niezwykle eleganckiej i przytulnej kawiarni. Połączenie ciekawego wnętrza z wysoką jakością i unikalnym smakiem lodów sprawiły, że codziennie jesteśmy nagradzani przez klientów w sposób możliwie najlepszy z punktu widzenia przedsiębiorcy – każdego dnia kupują oni od nas setki kilogramów lodów. Dwa lata działania na rynku sprzedaży lodów, podczas których obsługujemy kilka tysięcy klientów dziennie, nauczyły nas tego, w jaki sposób zarządzać tak dochodowym biznesem i nie stracić przy tym zdrowia na kilkunastogodzinne dni pracy zarządu. Chcemy podzielić się z Wami wszystkim tym, co udało się nam wypracować. Wiemy, jak ważny jest czas, dlatego chcemy przekazać Wam całą wiedzę, którą mamy i w ten sposób wyróżnić się, dostarczając m.in. niezwykle treściwy podręcznik operacyjny. Chcemy, byście z naszą pomocą maksymalnie zautomatyzowali sposób prowadzenia biznesu i dzięki temu mieli czas na zwielokrotnianie zysków, osiągniętych na prowadzeniu Bosko.

Wymagania sieci

  • Duże miasta oraz miasta turystyczne,
  • Lokal min. 60 m2 (optymalnie ok. 100 m2),
  • Dużym ułatwieniem dla franczyzobiorcy będzie możliwość wzięcia leasingu,
  • Ambicje, by wiele zarabiać.
  • Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • Chcemy podzielić się z Wami modelem biznesowym, który sprawdził się na tyle, że przynosi siedmiocyfrowe obroty w skali roku.
  • Pomożemy w stworzeniu, dostosowanego do Waszych możliwości i Waszej sytuacji, modelu biznesowego oraz symulacji przychodów.
  • Zweryfikujemy proponowaną lokalizację, dostarczymy wszelkich materiałów, potrzebnych do aranżacji lokalu oraz pomożemy w przystosowaniu sanitarnym lokalu.
  • Zagwarantujemy wyłączność terytorialną.
  • Damy też prawo do pierwokupu w przypadku chęci otwarcia kolejnych placówek.
  • Pomożemy w doborze: dostawców, maszyn, sprzętu gastronomicznego.
  • Dostarczymy materiały graficzne, potrzebne do prowadzenia działalności pod marką Bosko.
  • Przeprowadzimy szkolenie wstępne dla franczyzobiorcy i personelu z obsługi maszyn, produkcji lodów oraz obsługi klienta
  • Umożliwimy konsultacje z doświadczoną osobą, w zakresie funkcjonowania systemu w początkowym etapie oraz stałą wymianę informacji z franczyzodawcą i innymi placówkami franczyzobiorców.
  • Przekażemy przepisy na blisko 100 różnych smaków lodów oraz receptury wykonania innych produktów, a także stale dbać będziemy o innowacyjność marki.
  • Odpowiemy na pytania zanim jeszcze je zadacie, udostępniając know-how w formie niezwykle obszernego podręcznika operacyjnego (firmowa „wikipedia”), z szczegółowo opisanymi procedurami, dobrymi praktykami, zasadami działania, pozwalającymi na automatyzację przedsiębiorstwa – taką wiedzę zdobywa się latami.
  • Doradzimy w zakresie zatrudniania, szkolenia i komunikacji z pracownikami.
  • Udzielimy wsparcia marketingowego oraz włączymy Was do udziału w przygotowywanych przez nas działaniach reklamowych i promocyjnych.
  • Przewidywana suma inwestycji

  • 70-150 tys. zł - remont i przystosowanie lokalu (w zależności od powierzchni),
  • 130-150 tys. zł (możliwość leasingu)* - komplet maszyn włoskiej produkcji (do produkcji lodów, witryna, szafa mroźnicza, sprzęt agd),
  • 30 tys. zł - pierwsze zatowarowanie,
  • 0 zł - opłata marketingowa w pierwszym roku; od drugiego roku podział kosztów sieci między wszystkie placówki franczyzowe,
  • 50 tys. zł - opłata wstępna
  • % - miesięczna opłata franczyzowa wyrażona w procencie od obrotu
  • Łącznie: 280-380 tys. zł *cena zależna od kursu euro; nie pobieramy marży na tym produkcie – wyłącznie pośredniczymy. Co więcej franczyzobiorca może korzystać z naszych zniżek na większość maszyn.

    Osoba kontaktowa

    Piotr Głazowski, manager ds. rozwoju
    Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem